• 16-01-2025, 13:45:49
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaşım 34 , 26 yaşındayken kaybettim babamı erken gitti illet hastalıktan.. Yokluğunu çok aradım halen de arıyorum. Keşke yaşasa da yanımda olsaydı gölgesi yeterdi her konu da. Babalarınızın kıymetini bilin.. Yaşınız kaç olursa olsun babasızlık zor..
  • 16-01-2025, 16:52:29
    #29
    Babasını kaybeden dostlarımız başınız sağ olsun Rabbim sizlere uzun ömür versin. Babalarınızın mekanını cennet eylesin. Türk babaların geneli sevgisini gösteremiyor ama seviyor konuşup dertlerini sorup uzun uzun akıl veremiyor ama anne aracılıgıyla her şeyi öğrenip yine onun aracılıgıyla yardımcı oluyor. Babalar gizli kahraman gibiler
  • 16-01-2025, 17:31:48
    #30
    Bizimkiler ayrı her zaman peder beye bir tık soğuk olmuşumdur pek arayıp sormam tabi yaptığım doğru bir şey değil ama ben evlenırken sadece 15.000 tl gibi bir yardım yaptı bana onun harici herşeyi a-z'ye ben eşimle beraber yaptım. Hala o konuda kendısıne dargınım