Bizimkiler ayrı her zaman peder beye bir tık soğuk olmuşumdur pek arayıp sormam tabi yaptığım doğru bir şey değil ama ben evlenırken sadece 15.000 tl gibi bir yardım yaptı bana onun harici herşeyi a-z'ye ben eşimle beraber yaptım. Hala o konuda kendısıne dargınım