Yaşım 34 , 26 yaşındayken kaybettim babamı erken gitti illet hastalıktan.. Yokluğunu çok aradım halen de arıyorum. Keşke yaşasa da yanımda olsaydı gölgesi yeterdi her konu da. Babalarınızın kıymetini bilin.. Yaşınız kaç olursa olsun babasızlık zor..