• 11-01-2025, 01:37:05
    #1
    Soru çok net… Sanırım benim cevabım çaydanlık ve cezve… Hepsinin makinesiyle kandırıldığımız için bos bos duruyorlar. 😁
  • 11-01-2025, 01:40:09
    #2
    Airfrey, maalesef bir hevesle aldım satmak için canım çıktı 2000 TL altına zar zor sattım
  • 11-01-2025, 01:40:44
    #3
    atlı karıncanın atı lunaparktan bi roman abi hediye etmişti.
  • 11-01-2025, 01:41:34
    #4
    Publics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Airfrey, maalesef bir hevesle aldım satmak için canım çıktı 2000 TL altına zar zor sattım
    airfrey yerine mikrodalga aldım iyiki almışım diyorum en azından günde 1 sefer kullanıyorum
  • 11-01-2025, 01:42:05
    #5
    Bir ustaya kızıp kendim yapayım diye su borusu kaynak makinesi aldım. Ustanın verdiği fiyatın yarısına alıp yaptım da Bir defa kullandım yıllardır duruyor her baktığımda ben niye bunu aldım diye sorguluyorum 😁
  • 11-01-2025, 01:42:25
    #6
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atlı karıncanın atı lunaparktan bi roman abi hediye etmişti.
    Ciddi misiniz? 😀
  • 11-01-2025, 01:42:49
    #7
    mustafacoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ustaya kızıp kendim yapayım diye su borusu kaynak makinesi aldım. Ustanın verdiği fiyatın yarısına alıp yaptım da Bir defa kullandım yıllardır duruyor her baktığımda ben niye bunu aldım diye sorguluyorum 😁
    Evde mi duruyor hocam bu? 😅 Fotografı var mı?
  • 11-01-2025, 01:44:52
    #8
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde mi duruyor hocam bu? 😅 Fotografı var mı?
    evet telefona geçince foto atarım dolabımın üstünde yüzünün yarısı da yanık tam korku evi malzemesi
  • 11-01-2025, 01:45:20
    #9
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    airfrey yerine mikrodalga aldım iyiki almışım diyorum en azından günde 1 sefer kullanıyorum
    En doğru karar, hocam. Mikrodalga eski evimde vardı, yerini hiçbir şey tutmuyor ama airfryer furyası da artık bitti. Yeniden mikrodalga ve fırına dönebiliriz