Bir ustaya kızıp kendim yapayım diye su borusu kaynak makinesi aldım. Ustanın verdiği fiyatın yarısına alıp yaptım da Bir defa kullandım yıllardır duruyor her baktığımda ben niye bunu aldım diye sorguluyorum 😁
Evde mi duruyor hocam bu? 😅 Fotografı var mı?