• 11-01-2025, 01:45:38
    #10
    mustafacoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ustaya kızıp kendim yapayım diye su borusu kaynak makinesi aldım. Ustanın verdiği fiyatın yarısına alıp yaptım da Bir defa kullandım yıllardır duruyor her baktığımda ben niye bunu aldım diye sorguluyorum 😁
    hocam satarmısınız satarsanız ne kadara satarsınız banada lazımda wp 555 081 8092
  • 11-01-2025, 01:50:10
    #11
    Odamda iki adet motosiklet silindir piston seti var, komple contalarına kadar. Sanırım en gereksiz şey bu
  • 11-01-2025, 01:50:53
    #12
    Katı meyve sıkacağı aldık, kaç yıl oldu, el değmedi.
  • 11-01-2025, 01:58:49
    #13
    büyük ekran tv almıştım 8 sene önce 2 sene evveli 1000 tl elektirik faturası geliyordu. tv bozuldu yaptırmadım sebebi 2 senedir 300 400 tl fatura geliyor.
  • 11-01-2025, 01:59:42
    #14
    fâni editör.
    Soda şişelerini açıp tabanca gibi kapaklarını sıkan zımbırtıdan var 1 kere denedim çalışıyor.
  • 11-01-2025, 02:05:57
    #15
    Airfrayer; öte yandan kanser ile çok yakın kankalar. bu sebeple kullanmıyorum. niye aldım onuda hatırlamıyorum isteyene satabilirim
  • 11-01-2025, 04:20:41
    #16
    2 tane çocuk bisikleti, akülü araba, tahta masa
  • 11-01-2025, 05:45:20
    #17
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Odamda iki adet motosiklet silindir piston seti var, komple contalarına kadar. Sanırım en gereksiz şey bu
    Mt09 kafası var benim evde, seneler önce tekerden dönmüştüm yakın zamanda buldum duruyor öyle, he birde falcon Sharp far muhafazası var 😂
  • 11-01-2025, 09:34:53
    #18
    Üyeliği durduruldu
    yıllar önce 600 tlye neje lazer gravür makinesi aldım. kutusunu açtım br kere kulanamak nasip olmadı. yazma hızının ömrden ömür yediğini öğrendim. Şimdı bu cihaz sıfır ayarında ama hiçbir işe yaramaz. yakma gücü de çok az. telefonlara vs baskı yapıp para kazanma hayali vardı...