yıllar önce 600 tlye neje lazer gravür makinesi aldım. kutusunu açtım br kere kulanamak nasip olmadı. yazma hızının ömrden ömür yediğini öğrendim. Şimdı bu cihaz sıfır ayarında ama hiçbir işe yaramaz. yakma gücü de çok az. telefonlara vs baskı yapıp para kazanma hayali vardı...