• 09-01-2025, 21:41:14
    #1
    Şu ara sıkça rastlıyorum.O paranın bankasında olmasına bile inanmıyorum.Onu da geçtim, parayı nasıl değerlendireceğini bilmemekte ayrı garip.İnsanlar niye para kazandıran bir sektörü kendi açmak yerine sana söylesin ?
  • 09-01-2025, 21:42:09
    #2
    bublarin cogu bos olsun diye konu aciyor zaten. ya hic paralari yok veya gercekte parasi olanda oyle dumenden fikir istiyor
  • 09-01-2025, 21:42:42
    #3
    Çoğunun varsayım olduğunu düşünüyorum olsaydı napardınız tarzında o parayı nasıl kazandıysam o şekilde devam ederdim şahsen havadan gelecek hali yok sonuçta yada mal mülkten gelmiş olabilir ona yorumum yok
  • 09-01-2025, 21:43:33
    #4
    O değil de aylık xxx.xxx kazandıran ebooklara ne demeli

    Böyle ebooklar alınca o ebooklar sayesinde tabii kazandıkları paralar ile ne yapacaklarını bilemiyorlar
  • 09-01-2025, 21:43:46
    #5
    Kenarda 1₺ param var, altın falan almayı düşünüyorum.
  • 09-01-2025, 21:44:06
    #6
    Herkesin amacı farklı hocam, mesela bazıları dini açıdan bakar faiz haram der (ne zaman, kim diyor, delili varmı belli değil - kulaktan dolma bilgi).

    bir yandan en son dediğiniz cümle doğru, aynısı için şöyle bir konu açılmıştı: "günde bin tl kazandıran site eğitimi, not: site satılamaz"

    garip olan durum yok aslında o kadar para olsa ben de bilmezdim ne yapıcağımı, 1 milyonum olsun işi gücü bırakır faizle geçimimi sağlarım.
  • 09-01-2025, 21:48:47
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu ara sıkça rastlıyorum.O paranın bankasında olmasına bile inanmıyorum.Onu da geçtim, parayı nasıl değerlendireceğini bilmemekte ayrı garip.İnsanlar niye para kazandıran bir sektörü kendi açmak yerine sana söylesin ?
    Milyonu gözünüzde çok büyütüyorsunuz ve evet doğru yatırımı arıyoruz fikir önerileri önemli tabiki ha şunda haklısınız r10da sorulmaması gerekiyor boş yorumları okuduğumda anlamıştım bende.
  • 09-01-2025, 21:53:12
    #8
    https://www.r10.net/djital-urunler-a...post1088612871
    Hocam örneğin ben TEMU Uygulaması üzerinden sadece kendi gelirim ile 289 Bin ₺ kazandım. Ortaklık gelirleri hariç. Fenomen değilim, dükkan sahibi değilim, seo uzmanı değilim, ajans sahibi değilim. Ben bu işe şu an verecek zamanım yok. Çünkü şu an daha çok efor harcamam gerekecek, zeytin işi var, danışmalar var ben hangisine yetişeceğim. Birazcık sosyal medya desteğim olsa, burayı 2 milyon 890 binde görürdüm fakat ulaşamadım. Ulaşabilecek insanlara da satmak istiyorum. Bunun zararı nedir yani?

    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değil de aylık xxx.xxx kazandıran ebooklara ne demeli

    Böyle ebooklar alınca o ebooklar sayesinde tabii kazandıkları paralar ile ne yapacaklarını bilemiyorlar
  • 09-01-2025, 21:55:34
    #9
    L4ncelotcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milyonu gözünüzde çok büyütüyorsunuz ve evet doğru yatırımı arıyoruz fikir önerileri önemli tabiki ha şunda haklısınız r10da sorulmaması gerekiyor boş yorumları okuduğumda anlamıştım bende.
    Milyonu gözümde çok büyütmüyorum hocam, sadece sıkça forumda konuların açılmasını saçma buluyorum
    • cetin61
    cetin61 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.