Milyonu gözünüzde çok büyütüyorsunuz ve evet doğru yatırımı arıyoruz fikir önerileri önemli tabiki ha şunda haklısınız r10da sorulmaması gerekiyor boş yorumları okuduğumda anlamıştım bende.
Milyonu gözümde çok büyütmüyorum hocam, sadece sıkça forumda konuların açılmasını saçma buluyorum