https://www.r10.net/djital-urunler-a...post1088612871
Hocam örneğin ben TEMU Uygulaması üzerinden sadece kendi gelirim ile 289 Bin ₺ kazandım. Ortaklık gelirleri hariç. Fenomen değilim, dükkan sahibi değilim, seo uzmanı değilim, ajans sahibi değilim. Ben bu işe şu an verecek zamanım yok. Çünkü şu an daha çok efor harcamam gerekecek, zeytin işi var, danışmalar var ben hangisine yetişeceğim. Birazcık sosyal medya desteğim olsa, burayı 2 milyon 890 binde görürdüm fakat ulaşamadım. Ulaşabilecek insanlara da satmak istiyorum. Bunun zararı nedir yani?
O değil de aylık xxx.xxx kazandıran ebooklara ne demeli
Böyle ebooklar alınca o ebooklar sayesinde tabii kazandıkları paralar ile ne yapacaklarını bilemiyorlar