• 09-01-2025, 15:28:03
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhabalar
    Aidatım 600 liradan 900 liraya çıktı.
    Bişey yaptıkları da yok anlamadım gitti
    Site de değil normal apartman sadece ara sıra kapı önünü siliyorlar o kadar
  • 09-01-2025, 15:32:05
    #2
    premiumdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    Aidatım 600 liradan 900 liraya çıktı.
    Bişey yaptıkları da yok anlamadım gitti
    Site de değil normal apartman sadece ara sıra kapı önünü siliyorlar o kadar
    Asansör varsa kat sayısına göre normal olabilir hocam, asansörün elektrik bakım masrafı yüksek.
  • 09-01-2025, 15:32:59
    #3
    Bizim 1250 liradan 1850₺’ye çıktı. Bence ideal gibi… Zira 2000₺ olmasını bekliyordum.
  • 09-01-2025, 15:33:27
    #4
    Kapıcı vs yok ise bence yüksek

    sadece merdiven silinme ve otomatik elektrik ücreti için oldukça yüksek
  • 09-01-2025, 15:35:28
    #5
    Hocam biz de binada yöneticiyiz, merdiven otomatiği çok gelmeye başladı bu aralar. Özellikle su motoru vs. varsa binanızda o bayağı elektrik harcıyor. Üstüne temizlikçilerde çok uyanık, çok para istiyorlar.

    Bizde 250₺ idi, 450₺ ye çıkardık. Bu zam oranları, yönetici parayı yemiyorsa normal aslında.
  • 09-01-2025, 15:40:52
    #6
    Kapıcı var mı , Asansör yada bahçe düzenlemesi var mı , kaç daire var , neler yapılıyor onlara bakmak lazım.

    Fiyatlar yüksek gözükse'de hesap ettiğinizde yüksek gibi durmuyor.


    100 Daire olsa
    Toplanan para: 90.000 TL olur. ( Ki bir çoğu ödemez geciktirir vs )
    2 tane çalışan olsa zaten 90 bin TL anca onların maaşına yeter.
    Paranın değeri yok ki sıkıntı orada.

    Ama kendi halinde güvenliksiz , asansörsüz bir site ise.
    Sadece merdivenci ve merdiven otomatiği için 900 TL fazla tabi.
  • 09-01-2025, 15:48:05
    #7
    Benimde normal apartman

    Bina elektriği, temizlik, asansör bakımı 275 TL ödüyoruz
  • 09-01-2025, 15:50:52
    #8
    Geçen sene (mart-aralık) 500 lira (x28kişi) aidat ile bina girişinin seramiği, alçıpanı, ledleri, duvar çıtaları, çiceklendirmesini yaptırdım 10 aylık süre içerisinde tabii buna diğer tüm apartmanın giderleri de dahil
  • 09-01-2025, 15:51:20
    #9
    premiumdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    Aidatım 600 liradan 900 liraya çıktı.
    Bişey yaptıkları da yok anlamadım gitti
    Site de değil normal apartman sadece ara sıra kapı önünü siliyorlar o kadar
    yönetici şirket mi ? daire sahibiyseniz defterleri kontrol edebilirsiniz. 8 kat lı her katta 4 daire var 150 tl aidat ödüyorum toplantı yapılacak hafta sonu büyük ihtimal 250-300 olacak ayrıca her gün çöplerde toplanıyor temizliğin yanında