Merhabalar
Aidatım 600 liradan 900 liraya çıktı.
Bişey yaptıkları da yok anlamadım gitti
Site de değil normal apartman sadece ara sıra kapı önünü siliyorlar o kadar
Aidatım Yüzde Elli Arttı Bu Nasıl İş?
15
●902
- 09-01-2025, 15:28:03
- 09-01-2025, 15:32:05Asansör varsa kat sayısına göre normal olabilir hocam, asansörün elektrik bakım masrafı yüksek.premiumdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2025, 15:32:59Bizim 1250 liradan 1850₺ye çıktı. Bence ideal gibi Zira 2000₺ olmasını bekliyordum.
- 09-01-2025, 15:35:28Hocam biz de binada yöneticiyiz, merdiven otomatiği çok gelmeye başladı bu aralar. Özellikle su motoru vs. varsa binanızda o bayağı elektrik harcıyor. Üstüne temizlikçilerde çok uyanık, çok para istiyorlar.
Bizde 250₺ idi, 450₺ ye çıkardık. Bu zam oranları, yönetici parayı yemiyorsa normal aslında. - 09-01-2025, 15:40:52Kapıcı var mı , Asansör yada bahçe düzenlemesi var mı , kaç daire var , neler yapılıyor onlara bakmak lazım.
Fiyatlar yüksek gözükse'de hesap ettiğinizde yüksek gibi durmuyor.
100 Daire olsa
Toplanan para: 90.000 TL olur. ( Ki bir çoğu ödemez geciktirir vs )
2 tane çalışan olsa zaten 90 bin TL anca onların maaşına yeter.
Paranın değeri yok ki sıkıntı orada.
Ama kendi halinde güvenliksiz , asansörsüz bir site ise.
Sadece merdivenci ve merdiven otomatiği için 900 TL fazla tabi. - 09-01-2025, 15:48:05Benimde normal apartman
Bina elektriği, temizlik, asansör bakımı 275 TL ödüyoruz - 09-01-2025, 15:51:20yönetici şirket mi ? daire sahibiyseniz defterleri kontrol edebilirsiniz. 8 kat lı her katta 4 daire var 150 tl aidat ödüyorum toplantı yapılacak hafta sonu büyük ihtimal 250-300 olacak ayrıca her gün çöplerde toplanıyor temizliğin yanındapremiumdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle