Hocam biz de binada yöneticiyiz, merdiven otomatiği çok gelmeye başladı bu aralar. Özellikle su motoru vs. varsa binanızda o bayağı elektrik harcıyor. Üstüne temizlikçilerde çok uyanık, çok para istiyorlar.
Bizde 250₺ idi, 450₺ ye çıkardık. Bu zam oranları, yönetici parayı yemiyorsa normal aslında.