İş değişikliği, ardından mental bozukluk.
5
●258
- 08-01-2025, 23:06:37Evet insanların gözlerine bakınca bunlar mı benim arkadaşlarım diyosun ama bu geçirdiğin 4 senenin vermiş olduğu alışkanlığın değişmesi yüzünden tahmin ediyorum ki 2 aya adapte olursun bende ortam değişikliklerinde aynı şeyleri yaşamıştım. İşine odaklan bir şekilde birbirinize adapte olacaksınızwieRunjA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2025, 23:10:30Şirkete bağlanmak demeyelimde, Çalışanlarla olan samimiyetin verdiği iş aşkı diyelim. Şöyle düşünün 20 kişiyi tanıyorsunuz o 20 kişi ile samimisiniz. O işi kaybetmek ister misiniz bence asla. Çünkü iş aşkı ve iş arkadaşı aşkı en güzel ikilidir.cgrmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2025, 23:11:26Hocam biraz sabredin alışacaksınız. Bu duyguyu çok iyi bilirim. Bende sizin gibi yeni mecbur kaldığımız ortamlara alışmakta çok zorluk çekiyorum. Örneğin, askerlik, yeni sınıf - okul, yeni iş ortamı vb.. Ancak bir süre sonra alışıyorsunuz her şey normale dönüyor. Sonunda alışacağınızı düşünerek çalışın işinize odaklanın iş sonunda arkadaşlarınızla ve sevdiklerinizle vakit geçirmeyi unutmayın.
Yaptığım işe aşığım ama yapasım gelmiyor bu sorun nasıl atlatılır dostlar gerçekten mental olarak çok kötüyüm.