cgrmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani bir şirkete bu kadar bağlanmayı kendi adıma doğru bulmasamda belliki sen çok sevmişsin orayı.
Şansın neden olmasınki. git görüş durum böyle böyle. ben sizle devam etmek istiyorum de. eminim bi yolunu bulursunuz
Şirkete bağlanmak demeyelimde, Çalışanlarla olan samimiyetin verdiği iş aşkı diyelim. Şöyle düşünün 20 kişiyi tanıyorsunuz o 20 kişi ile samimisiniz. O işi kaybetmek ister misiniz bence asla. Çünkü iş aşkı ve iş arkadaşı aşkı en güzel ikilidir.