• 08-01-2025, 13:23:20
    #1
    Dün gece actığımız mağazada bugün ilk siparişi aldık. Maalesef fiyatı doğru ayarlamadığımız için 500TL’lik üründe 1TL kâr yaptık ama 😂 ilk sipariş ayrıdır tabi.
  • 08-01-2025, 13:24:35
    #2
    Growth Manager
    hayırlı olsun hocam, ilkinin kârına bakmaya gerek yok.
  • 08-01-2025, 13:27:33
    #3
    Hayırlı olsun şimdiden dua edin 1 adet sattınız yada inşallah 1 tl kar yaptınız %90 zarar ettiniz gibi bir algıya kapıldım boş satışlar
  • 08-01-2025, 13:28:37
    #4
    Adettendir, o 1 lirayı çerçeveletirsin hocam
  • 08-01-2025, 13:29:15
    #5
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun şimdiden dua edin 1 adet sattınız yada inşallah 1 tl kar yaptınız %90 zarar ettiniz gibi bir algıya kapıldım boş satışlar
    yok hocam 1TL kâr var sıkıntı yok o yönden 😅
  • 08-01-2025, 13:30:20
    #6
    Bende ilk siparişimde aynısını yaşamıştım hocam 5 TL kar yapmıştım Allah daha fazla satışlar yapmayı nasip etsin. Hayırlı satışlar
  • 08-01-2025, 13:30:50
    #7
    Xabo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ilk siparişimde aynısını yaşamıştım hocam 5 TL kar yapmıştım Allah daha fazla satışlar yapmayı nasip etsin. Hayırlı satışlar
    teşekkür ederim hocam sizede.
  • 08-01-2025, 13:32:58
    #8
    Ürünler al-sat mı kendi üretiminiz mi ? kendi sitenizdende satışı var mı ? araya fiyat farkı koyuyor musunuz ? Memnun musunuz komisyon oranlarından ? çok soru sordum.
  • 08-01-2025, 13:36:00
    #9
    İlk xml entegrasyon ile n11'e ürün yükledim. Sabah bir kalkıp maillere baktım 14 tane sipariş var. İpadler, yazıcılar, vs vs bir sevindim ki, Allahım dedim hayatım kurtuldu, süper bir iş yaptım. Meğer kdv'leri eklemeden listelemişim. Ürün iptalleri vs derken daha başlayamadan mağaza puanını eksilere çekmiştim. Sonrada gelsin kötü yorumlar. Mağaza toplanana kadar 6 ay geçti. Yinede geriye bakınca çok karlı olmasa dahi eğlenceli ve heyecanlı zamanlardı.
    Hayırlısı olsun, umarım çok başarılı olursunuz.