Trendyolda İlk Siparişimizi Aldık 🔥
18
●1.220
- 08-01-2025, 13:29:15yok hocam 1TL kâr var sıkıntı yok o yönden 😅Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2025, 13:30:50teşekkür ederim hocam sizede.Xabo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2025, 13:36:00İlk xml entegrasyon ile n11'e ürün yükledim. Sabah bir kalkıp maillere baktım 14 tane sipariş var. İpadler, yazıcılar, vs vs bir sevindim ki, Allahım dedim hayatım kurtuldu, süper bir iş yaptım. Meğer kdv'leri eklemeden listelemişim. Ürün iptalleri vs derken daha başlayamadan mağaza puanını eksilere çekmiştim. Sonrada gelsin kötü yorumlar. Mağaza toplanana kadar 6 ay geçti. Yinede geriye bakınca çok karlı olmasa dahi eğlenceli ve heyecanlı zamanlardı.
Hayırlısı olsun, umarım çok başarılı olursunuz.
Allah daha fazla satışlar yapmayı nasip etsin. Hayırlı satışlar