İlk xml entegrasyon ile n11'e ürün yükledim. Sabah bir kalkıp maillere baktım 14 tane sipariş var. İpadler, yazıcılar, vs vs bir sevindim ki, Allahım dedim hayatım kurtuldu, süper bir iş yaptım. Meğer kdv'leri eklemeden listelemişim. Ürün iptalleri vs derken daha başlayamadan mağaza puanını eksilere çekmiştim. Sonrada gelsin kötü yorumlar. Mağaza toplanana kadar 6 ay geçti. Yinede geriye bakınca çok karlı olmasa dahi eğlenceli ve heyecanlı zamanlardı.
Hayırlısı olsun, umarım çok başarılı olursunuz.