• 08-01-2025, 13:36:35
    #10
    Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünler al-sat mı kendi üretiminiz mi ? kendi sitenizdende satışı var mı ? araya fiyat farkı koyuyor musunuz ? Memnun musunuz komisyon oranlarından ? çok soru sordum.
    Dropshipping hocam komisyon fazla bence %18. Onun dışında da memnun musun kısmını cevaplayabilecek kadar deneyimim yok.
  • 08-01-2025, 14:31:20
    #11
    bende bir anımı paylaşayım
    ürünleri eklerken fiyatlandırma kısmında 400 TL gireceğime 40 Tl girdiğim için ertesi gününde 30 adet siparişim vardı.Hepsini iptal etmekle uğraşırken cezasız iptal etmenin yollarını arıyordum.En sonunda depoya su girdiğini ve siparişleri çıkaramayacağımı söyledim googleden de su giren depo görselini paylaştım bu şekilde iptal ettirdim Yoğun stres ve adrenalin yaşadığım bir süreçti
  • 08-01-2025, 15:53:34
    #12
    Zeze3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bir anımı paylaşayım
    ürünleri eklerken fiyatlandırma kısmında 400 TL gireceğime 40 Tl girdiğim için ertesi gününde 30 adet siparişim vardı.Hepsini iptal etmekle uğraşırken cezasız iptal etmenin yollarını arıyordum.En sonunda depoya su girdiğini ve siparişleri çıkaramayacağımı söyledim googleden de su giren depo görselini paylaştım bu şekilde iptal ettirdim Yoğun stres ve adrenalin yaşadığım bir süreçti
    iptalde ne cezası veriyorlar ?
  • 08-01-2025, 15:59:15
    #13
    Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iptalde ne cezası veriyorlar ?
    O zamanlar pek çok cezası yoktu hocam en azından şuan ki kadar
  • 09-01-2025, 11:47:43
    #14
    ardaakman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk xml entegrasyon ile n11'e ürün yükledim. Sabah bir kalkıp maillere baktım 14 tane sipariş var. İpadler, yazıcılar, vs vs bir sevindim ki, Allahım dedim hayatım kurtuldu, süper bir iş yaptım. Meğer kdv'leri eklemeden listelemişim. Ürün iptalleri vs derken daha başlayamadan mağaza puanını eksilere çekmiştim. Sonrada gelsin kötü yorumlar. Mağaza toplanana kadar 6 ay geçti. Yinede geriye bakınca çok karlı olmasa dahi eğlenceli ve heyecanlı zamanlardı.
    Hayırlısı olsun, umarım çok başarılı olursunuz.
    kdv eklemediginiz icin urun fiyatlari ucuz gorundugu icin muhtemelen ilk gunden o kadar siparis aldiniz zaten
  • 10-01-2025, 20:25:03
    #15
    Üyeliği durduruldu
    hocam hayırlı olsun bende ty de satış yapıyorum çok hacimli bir yer umarım sizde bu ilk siparişinizin üstüne çokca sipariş alırsınız.
  • 10-01-2025, 20:25:41
    #16
    keremtekin86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hayırlı olsun bende ty de satış yapıyorum çok hacimli bir yer umarım sizde bu ilk siparişinizin üstüne çokca sipariş alırsınız.
    https://www.r10.net/sikayetim-var/43...post1088616266
  • 10-01-2025, 20:26:19
    #17
    hayırlı olsun
  • 10-01-2025, 20:28:03
    #18
    Üyeliği durduruldu
    trendyolda en çok dikkat edilmesi gereken konu, kargo komısyon ve vergi maliyetleri çünkü bir çok işletme panelde yazan rakamları görunce satıs yapıyor ve ay sonunda bir bakıyor zarar etmiş siz henuz ılk satısınızı gerceklestırdıgınız ıcın cok sorun olmaz ama bundan sonra bu konuya dıkkat etmenızı tavsıye ederim.