• 31-12-2024, 20:12:12
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İstanbulda sokak arasında bi abiden oluyorum 100tl ye oldum en son. Pahalı yerlerde var bir farkıda yok gayet güzel kesiyor neden pahalı yerdr olayım herkes şaşırdı iyice.
  • 31-12-2024, 21:30:44
    #20
    Öğretmen evi varsa yakınınızda onlar içerisinde berber olabiliyor.
    Orduevlerinde de var bazılarında asker tanıdığınız varsa girebilirsiniz.
  • 01-01-2025, 00:24:23
    #21
    300 liraya traş oluyordum an itibariyle 400 TL'ye çıktı
  • 01-01-2025, 00:25:55
    #22
    Dün berbere uğradım, 300 TL vermiştim ama 400-500 TL'lere gelirse çözüm üretmek gerekecek.
  • 01-01-2025, 02:27:55
    #23
    5 bine profesyonel makina aldım 1 yıldır kendim kesiyorum berberden farkı yok.
  • 01-01-2025, 02:42:18
    #24
    2 Traş fiyatına aldığım makine ile 3 yıldan fazladır kendim traş oluyorum. Sırf berberin benim sıramı başkasına vermesi ile inatlaştım gitmicem dedim, sonra nasıl olsa kökü bende diyerek yaptığım ilk traşta kesim güzel olunca bu vakte kadar kendim kesiyorum saçımı 😊
  • 01-01-2025, 03:31:42
    #25
    Kartal da 2024 başlarında berberim fiyatları 250 tl den 500 tl ye yükseltince ben de makine alıp denemeye karar verdim. 1-2 traş sonra kendim iyice alıştım. İşte yaklaşık 1 yıldır kendi işimi kendim görüyorum. Bence çoğu insan 2025 yılı içerisinde iyice fahiş olan bu fiyatlardan sonra evde kendi kendini traş edecektir diye düşünüyorum. Çünkü bu fiyatların duracağı yok maalesef.
  • 01-01-2025, 10:43:13
    #26
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla eşim yapıyor, ilk 1-2 traş zorlanıyorsun ister istemez ama sonrasında alıştık.
    Ben kendimi traş edebiliyorum. Çocukları da edeyim falan diyorum. Eşim her yer kıl oluyor diyerek izin vermiyor )
  • 01-01-2025, 12:50:37
    #27
    En son geçen ay saç kesim+yıkama 200dü bakalım 2025 te durum ne olacak
    Pandemide 1,5 yıl boyunca kendim traş oldum, Mouser kablolu traş makinesi çocukluğumun en iyi cihazı, bundan bir tane almıştım. Bayada güzelce traş oluyordum. Tek sorun ense ve tepe kısımları, el alışkanlığı ile halloluyor ama vakit gerek. Kötü traş ta can sıkar. İhtiyacınız olan bir arka ayna. İki ayna arasında kalırsanız herşey rahat, tarakları boy boy takarak sıra ile yapılıyor