Traş 550₺ oldu ne düşünüyorsunuz?
29
●1.306
- 01-01-2025, 02:27:555 bine profesyonel makina aldım 1 yıldır kendim kesiyorum berberden farkı yok.
- 01-01-2025, 02:42:182 Traş fiyatına aldığım makine ile 3 yıldan fazladır kendim traş oluyorum. Sırf berberin benim sıramı başkasına vermesi ile inatlaştım gitmicem dedim, sonra nasıl olsa kökü bende diyerek yaptığım ilk traşta kesim güzel olunca bu vakte kadar kendim kesiyorum saçımı 😊
- 01-01-2025, 03:31:42Kartal da 2024 başlarında berberim fiyatları 250 tl den 500 tl ye yükseltince ben de makine alıp denemeye karar verdim. 1-2 traş sonra kendim iyice alıştım. İşte yaklaşık 1 yıldır kendi işimi kendim görüyorum. Bence çoğu insan 2025 yılı içerisinde iyice fahiş olan bu fiyatlardan sonra evde kendi kendini traş edecektir diye düşünüyorum. Çünkü bu fiyatların duracağı yok maalesef.
- 01-01-2025, 10:43:13Ben kendimi traş edebiliyorum. Çocukları da edeyim falan diyorum. Eşim her yer kıl oluyor diyerek izin vermiyorEKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 01-01-2025, 12:50:37En son geçen ay saç kesim+yıkama 200dü bakalım 2025 te durum ne olacak
Pandemide 1,5 yıl boyunca kendim traş oldum, Mouser kablolu traş makinesi çocukluğumun en iyi cihazı, bundan bir tane almıştım. Bayada güzelce traş oluyordum. Tek sorun ense ve tepe kısımları, el alışkanlığı ile halloluyor ama vakit gerek. Kötü traş ta can sıkar. İhtiyacınız olan bir arka ayna. İki ayna arasında kalırsanız herşey rahat, tarakları boy boy takarak sıra ile yapılıyor