2 Traş fiyatına aldığım makine ile 3 yıldan fazladır kendim traş oluyorum. Sırf berberin benim sıramı başkasına vermesi ile inatlaştım gitmicem dedim, sonra nasıl olsa kökü bende diyerek yaptığım ilk traşta kesim güzel olunca bu vakte kadar kendim kesiyorum saçımı 😊