En son geçen ay saç kesim+yıkama 200dü bakalım 2025 te durum ne olacak
Pandemide 1,5 yıl boyunca kendim traş oldum, Mouser kablolu traş makinesi çocukluğumun en iyi cihazı, bundan bir tane almıştım. Bayada güzelce traş oluyordum. Tek sorun ense ve tepe kısımları, el alışkanlığı ile halloluyor ama vakit gerek. Kötü traş ta can sıkar. İhtiyacınız olan bir arka ayna. İki ayna arasında kalırsanız herşey rahat, tarakları boy boy takarak sıra ile yapılıyor