• 15-12-2024, 08:05:12
    #1
    Herkese günaydın neler yapıyorsunuz?


    Bengü - Sığamıyorum
  • 15-12-2024, 08:07:09
    #2
    Rizkimizin pesine dustuk, o kaciyor biz kovalıyoruz.
    Günaydınlar
  • 15-12-2024, 08:07:44
    #3
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rizkimizin pesine dustuk, o kaciyor biz kovalıyoruz.
    Günaydınlar
    Aynı durumdayız hocam günaydın
  • 15-12-2024, 08:40:02
    #4
    Herkese günaydın. Hayırlı bereketli işler.
  • 15-12-2024, 08:43:00
    #5
    Seo_Smyrna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese günaydın. Hayırlı bereketli işler.
    Günaydın hocam
  • 15-12-2024, 09:18:00
    #6
    Bende pazar sabahı 8 de kalktım. Kızımı spora getirdim.
    Yıllarca pazar günü uyumak için çabaladık.
    Yaş 41 oldu hala uyuyamıyorum.

    Herkese hayırlı işler.
  • 15-12-2024, 09:33:53
    #7
    iyi olmaya devam ediyorum siz nasılsınız iyisinizdir inşallah
  • 15-12-2024, 09:40:27
    #8
    Aldım yağmuru karşıma keyif yapıyorum. Sonrası amelelik tabi 😂
  • 15-12-2024, 10:02:30
    #9
    MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende pazar sabahı 8 de kalktım. Kızımı spora getirdim.
    Yıllarca pazar günü uyumak için çabaladık.
    Yaş 41 oldu hala uyuyamıyorum.

    Herkese hayırlı işler.
    Günaydın hocam ebeveyn olmak böyle birşey olsa gerek

    NexusSyra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi olmaya devam ediyorum siz nasılsınız iyisinizdir inşallah
    Teşekkür ederim iyiyim hocam umarım sende iyisindir

    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldım yağmuru karşıma keyif yapıyorum. Sonrası amelelik tabi 😂
    İyi keyifler dilerim hocam