Bende pazar sabahı 8 de kalktım. Kızımı spora getirdim.
Yıllarca pazar günü uyumak için çabaladık.
Yaş 41 oldu hala uyuyamıyorum.
Herkese hayırlı işler.
Günaydın hocam ebeveyn olmak böyle birşey olsa gerek
iyi olmaya devam ediyorum siz nasılsınız iyisinizdir inşallah
Teşekkür ederim iyiyim hocam

umarım sende iyisindir
Aldım yağmuru karşıma keyif yapıyorum. Sonrası amelelik tabi 😂
İyi keyifler dilerim hocam