MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende pazar sabahı 8 de kalktım. Kızımı spora getirdim.
Yıllarca pazar günü uyumak için çabaladık.
Yaş 41 oldu hala uyuyamıyorum.

Herkese hayırlı işler.
Günaydın hocam ebeveyn olmak böyle birşey olsa gerek

NexusSyra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi olmaya devam ediyorum siz nasılsınız iyisinizdir inşallah
Teşekkür ederim iyiyim hocam umarım sende iyisindir

depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldım yağmuru karşıma keyif yapıyorum. Sonrası amelelik tabi 😂
İyi keyifler dilerim hocam