Konu
Günaydın R10 halkı Nasılsınız?
15-12-2024, 09:18:00
#6
MaSTeK1
Bende pazar sabahı 8 de kalktım. Kızımı spora getirdim.
Yıllarca pazar günü uyumak için çabaladık.
Yaş 41 oldu hala uyuyamıyorum.
Herkese hayırlı işler.