Her neyse başa gelen çekilir diyelim 100 TL ödeyip alacağız çünkü haksız olan bu durumda ben oluyorum benim hatam çünkü. Kişinin profilinde yazan isim örneğin . Ahmet Atay
Bana gönderdiği iban ise : Merve Şengül
Ne isim ne soy isim profili ile uyuşmuyor ve kişi ısrarlar ben Merve Şengülüm diyor ama r10 Profilinde ki isim soy isim Ahmet Atay.
R10 profili ile uyuşan bir iban istediğimde yine bana farklı iban atıyor.
Bu durumda kişinin r10 profili ile uyuşan bir iban mı atması gerekiyor yoksa benim bana attığı farklı ibana parayı göndermem ki gerekiyor?
Mesele 100 TL değil yanlış anlaşılmasın sadece iban trasnferleri biliyorsunuz bu günlerde çok kontrol ediliyor ve kendisi erkek bana verdiği iban bayana ait soy isimleri uyuşmuyor o yüzden fikirlerinizi almak istedim.