• 14-12-2024, 01:21:54
    #1
    Forumda bir açık arttırmaya 10 tl yerine 100 tl teklif yapmışım dalgınlığıma gelmiş açık arttırma 1 tl ile başlıyor ve ilk teklif veren benim yani zaten mantıken bunun hata olduğunu anlayabilirsiniz. Konu sahibine durumu ilettiğimde -trade vermekle uyarıyor beni Her neyse başa gelen çekilir diyelim 100 TL ödeyip alacağız çünkü haksız olan bu durumda ben oluyorum benim hatam çünkü.

    Kişinin profilinde yazan isim örneğin . Ahmet Atay
    Bana gönderdiği iban ise : Merve Şengül
    Ne isim ne soy isim profili ile uyuşmuyor ve kişi ısrarlar ben Merve Şengülüm diyor ama r10 Profilinde ki isim soy isim Ahmet Atay.
    R10 profili ile uyuşan bir iban istediğimde yine bana farklı iban atıyor.
    Bu durumda kişinin r10 profili ile uyuşan bir iban mı atması gerekiyor yoksa benim bana attığı farklı ibana parayı göndermem ki gerekiyor?

    Mesele 100 TL değil yanlış anlaşılmasın sadece iban trasnferleri biliyorsunuz bu günlerde çok kontrol ediliyor ve kendisi erkek bana verdiği iban bayana ait soy isimleri uyuşmuyor o yüzden fikirlerinizi almak istedim.
  • 14-12-2024, 01:24:08
    #2
    moderatör ağalara bildirin kimlik doğrulamaya gönderebilirler.
  • 14-12-2024, 01:24:53
    #3
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    moderatör ağalara bildirin kimlik doğrulamaya gönderebilirler.
    Yani soy isim uyuşsa belki kardeşi eşi diyeceğim ama soy isimler bile farklı.
    Kişi de ısrarla bu benim diyor.
    Bilemedim ne yapacağımı.
  • 14-12-2024, 01:25:19
    #4
    Bildiğim kadarıyla kişi profili ile iban uyuşması gerek, aksi taktirde karşı tarafın *don olabilme ihtimali doğar.
  • 14-12-2024, 01:35:09
    #5
    İki duruma da cevap vereyim:

    - 100 lira ödemeniz gerekir. Mesajı gönderdikten sonra kontrol etmeniz gerekirdi.

    - IBAN bilgisi forum hesabıyla uyuşmuyorsa ve kişisel hesabını talep etmenize rağmen vermiyorsa; ödeme yapmama hakkınız bulunmaktadır.
  • 14-12-2024, 01:36:20
    #6
    profilindeki ad soyad ile onayladığı r10 hesabının asıl sahibi olduğunu teyit edebilmek babında direkt o iban numarasını isteme hakkınız var.
  • 14-12-2024, 01:36:25
    #7
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki duruma da cevap vereyim:

    - 100 lira ödemeniz gerekir. Mesajı gönderdikten sonra kontrol etmeniz gerekirdi.

    - IBAN bilgisi forum hesabıyla uyuşmuyorsa ve kişisel hesabını talep etmenize rağmen vermiyorsa; ödeme yapmama hakkınız bulunmaktadır.
    '' - IBAN bilgisi forum hesabıyla uyuşmuyorsa ve kişisel hesabını talep etmenize rağmen vermiyorsa; ödeme yapmama hakkınız bulunmaktadır ''

    Bu cevabınız kendi düşünceniz mi forum kurallarında yazıyor mu hocam emin olmak için soruyorum.
  • 14-12-2024, 01:37:17
    #8
    Güncelleme : Detaylı kontrol ettiğimde soy isimler uyuşuyormuş kişi önce bana r10 profilime ait iban bilgilerim bunlar deyip farklı bilgi verdi.
    Şimdi de annesine ait iban olduğunu ve ödemeleri oraya aldığını iddia ediyor.
  • 14-12-2024, 01:41:42
    #9
    YakupAnlatiyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    '' - IBAN bilgisi forum hesabıyla uyuşmuyorsa ve kişisel hesabını talep etmenize rağmen vermiyorsa; ödeme yapmama hakkınız bulunmaktadır ''

    Bu cevabınız kendi düşünceniz mi forum kurallarında yazıyor mu hocam emin olmak için soruyorum.
    Forumda madde olarak yazılı değil diye hatırlıyorum. Ancak uygulanacak kural bu.

    Kişisel iban vermediği için ısrarla ücret talep edemez, size negatif trade atma hakkı da yoktur. Şikayet konusu açarsa haksız bulunacaktır.

    Forum hesabıyla uyuşmayan iban bilgisine ödeme yapmak büyük riskler taşıyor çünkü. Kendi ibanını vermek durumunda.