'' - IBAN bilgisi forum hesabıyla uyuşmuyorsa ve kişisel hesabını talep etmenize rağmen vermiyorsa; ödeme yapmama hakkınız bulunmaktadır ''
Bu cevabınız kendi düşünceniz mi forum kurallarında yazıyor mu hocam emin olmak için soruyorum.
Forumda madde olarak yazılı değil diye hatırlıyorum. Ancak uygulanacak kural bu.
Kişisel iban vermediği için ısrarla ücret talep edemez, size negatif trade atma hakkı da yoktur. Şikayet konusu açarsa haksız bulunacaktır.
Forum hesabıyla uyuşmayan iban bilgisine ödeme yapmak büyük riskler taşıyor çünkü. Kendi ibanını vermek durumunda.