Konu
Siz olsanız ne yapardınız?
14-12-2024, 01:35:09
#5
Haz
İki duruma da cevap vereyim:
- 100 lira ödemeniz gerekir. Mesajı gönderdikten sonra kontrol etmeniz gerekirdi.
- IBAN bilgisi forum hesabıyla uyuşmuyorsa ve kişisel hesabını talep etmenize rağmen vermiyorsa; ödeme yapmama hakkınız bulunmaktadır.