İki duruma da cevap vereyim:

- 100 lira ödemeniz gerekir. Mesajı gönderdikten sonra kontrol etmeniz gerekirdi.

- IBAN bilgisi forum hesabıyla uyuşmuyorsa ve kişisel hesabını talep etmenize rağmen vermiyorsa; ödeme yapmama hakkınız bulunmaktadır.