• 10-12-2024, 12:52:55
    #1
    Selamlar, az önce yoklama için mesaj geldi. 19 yaşındayım.

    Açık lise öğrencisiyim ama birkaç dönemdir kayıt yenilemedim. Nasıl tecil ettirebilirim?
  • 10-12-2024, 12:54:42
    #2
    Askerlik şubesine gitmeyi denediniz mi?
  • 10-12-2024, 12:56:52
    #3
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik şubesine gitmeyi denediniz mi?
    Hayır. Aktif öğrenciliğim bulunmuyor. Kayıt yenilemedim. Gittiğimde belirtsem yardımcı olacaklar mı?
  • 10-12-2024, 12:58:31
    #4
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır. Aktif öğrenciliğim bulunmuyor. Kayıt yenilemedim. Gittiğimde belirtsem yardımcı olacaklar mı?
    Maalesef hocam yardımcı olmazlar, boşuna koymuşlar askerlik şubesini
  • 10-12-2024, 13:03:36
    #5
    Selam, lise mezun belgemle tecil ettirmiştim ama açık lise için tecil varmıdır bilemem...
  • 10-12-2024, 13:20:45
    #6
    Açık lise için tecili bilmiyorum ama normal lise ile ben tecil etmiştim 5 yıl kadar
  • 10-12-2024, 13:27:53
    #7
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef hocam yardımcı olmazlar, boşuna koymuşlar askerlik şubesini
    Konuyu bilsem detayları için soru sorar mıyım? Boş yapıyorsun.