m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerlik şubesine gitmeyi denediniz mi?
Hayır. Aktif öğrenciliğim bulunmuyor. Kayıt yenilemedim. Gittiğimde belirtsem yardımcı olacaklar mı?