icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır. Aktif öğrenciliğim bulunmuyor. Kayıt yenilemedim. Gittiğimde belirtsem yardımcı olacaklar mı?
Maalesef hocam yardımcı olmazlar, boşuna koymuşlar askerlik şubesini