• 09-12-2024, 16:18:08
    #1
    Bu akşam saçlarımı tamamen tüy kalmayacak şekilde sıfıra vurdurup 'minoksidil' kullanmaya başlıycam. Sizce yanlış mı yaparım. Kel kafaya minoksidil uygulanır mı tepe kısımlar çok seyreldi

    Sıfıra vurmamın sebebi ise yaşım 27 hiç kel olmadım. Gerçekten kel olmadan bir kez olmak istiyorum hem daha taze çıksın şampuan da değiştiricem
  • 09-12-2024, 16:19:57
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zamanında bende çok uğraştım ama kel kalmaktan kurtulamadım
  • 09-12-2024, 16:21:08
    #3
    19 yaşından beri kel olduk bence iyi bişe değil )
  • 09-12-2024, 16:22:18
    #4
    Daha iyi olur hatta roller alın birde
  • 09-12-2024, 16:30:36
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha iyi olur hatta roller alın birde
    Toplumda gereksiz görülüyor ama canlandırma etkisi var katılıyorum
  • 09-12-2024, 16:36:49
    #6
    Roller alıp onunla beraber uygulayın düzenli kullanın faydası oldu bana.
  • 09-12-2024, 16:36:54
    #7
    Hocam bununla baş edemezsiniz çok sıkıntılı bir süreç bu spreyi uygulamak. Belirli bir yerden sonra bıkkınlık ve olan saçı da sizin yolasınız geliyor
  • 09-12-2024, 17:01:52
    #8
    Genetiğiniz de kellik kodluysa ne yaparsanız yapın sadece süreci uzatırsınız.
  • 09-12-2024, 19:36:15
    #9
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genetiğiniz de kellik kodluysa ne yaparsanız yapın sadece süreci uzatırsınız.
    amaç süreci uzatmak zaten, eğer şimdi müdahale etmezsem 3 yıl sonra tepemde saç kalmayacak.