constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genetiğiniz de kellik kodluysa ne yaparsanız yapın sadece süreci uzatırsınız.
amaç süreci uzatmak zaten, eğer şimdi müdahale etmezsem 3 yıl sonra tepemde saç kalmayacak.