Bu akşam saçlarımı tamamen tüy kalmayacak şekilde sıfıra vurdurup 'minoksidil' kullanmaya başlıycam. Sizce yanlış mı yaparım. Kel kafaya minoksidil uygulanır mı tepe kısımlar çok seyreldi

Sıfıra vurmamın sebebi ise yaşım 27 hiç kel olmadım. Gerçekten kel olmadan bir kez olmak istiyorum hem daha taze çıksın şampuan da değiştiricem