• 24-11-2024, 19:22:00
    #1
    Hayır hayır heyecan yapmayın.

    Eski Türkiye’de olmuştu

    Bu programı canlı izlemiştim o gece


    https://youtu.be/mXIRMz1V53M?si=pXfH_kMlW14qhwxv
  • 24-11-2024, 19:23:33
    #2
    eski Türkiye… bakıp bakıp iç çekmek üzücü
  • 24-11-2024, 19:28:33
    #3
    Her oy 1 ev 1 araba.

    kimisi konuşurdu kimisi Kıbrıs’a çıkartma yapardı. Birisi çok konuşuldu diğeri ev hapsine atıldı. Birisi dün dündür dedi diğeri Almanya’nın ürettiği tankının patentine sahip.

    Bazı değerlere hiç sahip çıkamadık. Yazık.
  • 24-11-2024, 19:32:01
    #4
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her oy 1 ev 1 araba.

    kimisi konuşurdu kimisi Kıbrıs’a çıkartma yapardı. Birisi çok konuşuldu diğeri ev hapsine atıldı. Birisi dün dündür dedi diğeri Almanya’nın ürettiği tankının patentine sahip.

    Bazı değerlere hiç sahip çıkamadık. Yazık.
    Siyaset her zaman toplumu böldü. Şahısları boşver dostum. Önemli olan ne biliyor musun?

    Cumhurbaşkanının yılbaşı eğlence programına canlı bağlanması ve stüdyodaki herkesin alkışlaması.

    Ayrı gayrı yoktu. Siyaset toplumun iliklerine işlememişti..

    Bu video o açıdan çok anlamlı bana göre
  • 24-11-2024, 19:35:58
    #5


    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski Türkiye… bakıp bakıp iç çekmek üzücü
  • 24-11-2024, 19:36:36
    #6
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyaset her zaman toplumu böldü. Şahısları boşver dostum. Önemli olan ne biliyor musun?

    Cumhurbaşkanının yılbaşı eğlence programına canlı bağlanması ve stüdyodaki herkesin alkışlaması.

    Ayrı gayrı yoktu. Siyaset toplumun iliklerine işlememişti..

    Bu video o açıdan çok anlamlı bana göre
    Değerli arkadaşım o dönemler hiçkimsenin siyasi bakışı yorumu yoktu ne sosyal medya ne de başka bir bağlantı vardı. Ortam iletişim çağında değildi. O yüzden tv ve haber kanalları ne gösteriyorsa onu bilirdik itiraz mercileri yoktu. Böyle bakmak gerek olaya.

    O gün Demirel’i alkışlayan ve erbakanı hapse atanlar şimdi erbakanın kıymetini bilemedik diyor. Olay kişisel değil elbette çağ değişti.
  • 24-11-2024, 22:28:46
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu tarz programları toplumu zombileştirmek için teker teker yok ettiler
    çünkü zombileşmiş gülümsemeden ırak bir toplum zombi toplum demektir. zombi toplum da onların en işine gelen türdür. sorgulayamayan, baş kaldıramayan toplum.
    tv lere dikkat ederseniz diriliş ertuğrul, amuda kalkmış hasan, bizansın kafasını kesmiş ahmet tarzında şiddete yönelik programlar göreceksiniz,
    bunların hepsinin temel amacı toplumu baskılama ve şiddete teşvik etme üzerinedir. zombileştirmek.
    nereden nereye be değil mi?
  • 24-11-2024, 23:02:45
    #8
    Nedir bu eski Türkiye sevdası, övgüsü? Görmesek bilmesek 80'ller, 90'lar Türkiye'si çok mükemmel sanarız. Tamam şu anda mükemmel bir ülkede değiliz lakin o tarihler kadar kötü de değiliz...
  • 24-11-2024, 23:04:56
    #9
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyaset her zaman toplumu böldü. Şahısları boşver dostum. Önemli olan ne biliyor musun?

    Cumhurbaşkanının yılbaşı eğlence programına canlı bağlanması ve stüdyodaki herkesin alkışlaması.

    Ayrı gayrı yoktu. Siyaset toplumun iliklerine işlememişti..

    Bu video o açıdan çok anlamlı bana göre
    Çünkü sistem tek tip insan yaratıyordu, ondan ayrı gayrı yoktu.
    Kendinden olmayanı da ezip geçiyordu.
    Ezilen insanlar seslerini duyuramıyordu. Cılız sesler duyulmuyordu.
    Kısaca sorunlar geçici olarak ötelenip, erteleniyor, görmezden geliniyordu.
    Bu insanların sesini duyurmaya çalışanlar, askerler tarafından ya asılıyor ya da görevden el çektiriliyordu.
    Ülke ekonomik olarak zorluk yaşıyor olabilir, ama eskisine göre çok daha özgürüz bu kaçınılmaz bir gerçek.