globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siyaset her zaman toplumu böldü. Şahısları boşver dostum. Önemli olan ne biliyor musun?

Cumhurbaşkanının yılbaşı eğlence programına canlı bağlanması ve stüdyodaki herkesin alkışlaması.

Ayrı gayrı yoktu. Siyaset toplumun iliklerine işlememişti..

Bu video o açıdan çok anlamlı bana göre
Değerli arkadaşım o dönemler hiçkimsenin siyasi bakışı yorumu yoktu ne sosyal medya ne de başka bir bağlantı vardı. Ortam iletişim çağında değildi. O yüzden tv ve haber kanalları ne gösteriyorsa onu bilirdik itiraz mercileri yoktu. Böyle bakmak gerek olaya.

O gün Demirel’i alkışlayan ve erbakanı hapse atanlar şimdi erbakanın kıymetini bilemedik diyor. Olay kişisel değil elbette çağ değişti.