globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siyaset her zaman toplumu böldü. Şahısları boşver dostum. Önemli olan ne biliyor musun?

Cumhurbaşkanının yılbaşı eğlence programına canlı bağlanması ve stüdyodaki herkesin alkışlaması.

Ayrı gayrı yoktu. Siyaset toplumun iliklerine işlememişti..

Bu video o açıdan çok anlamlı bana göre
Çünkü sistem tek tip insan yaratıyordu, ondan ayrı gayrı yoktu.
Kendinden olmayanı da ezip geçiyordu.
Ezilen insanlar seslerini duyuramıyordu. Cılız sesler duyulmuyordu.
Kısaca sorunlar geçici olarak ötelenip, erteleniyor, görmezden geliniyordu.
Bu insanların sesini duyurmaya çalışanlar, askerler tarafından ya asılıyor ya da görevden el çektiriliyordu.
Ülke ekonomik olarak zorluk yaşıyor olabilir, ama eskisine göre çok daha özgürüz bu kaçınılmaz bir gerçek.