Somali'ye Uzay Üssü Kuruyoruz. (Müjde) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Somali'ye Uzay Üssü Kuruyoruz. (Müjde)
13
●
636
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Somali'ye Uzay Üssü Kuruyoruz. (Müjde)
1
2
21-11-2024, 14:39:58
#1
Regush Digital
Üyeliği durduruldu
Neden ülkemizde kurmuyoruz anlamış değilim, Somali uzaya daha mı yakın?
https://x.com/ahaber/status/18594994...sUsPWgRxw&s=19
21-11-2024, 14:41:37
#2
Aden
+ Fikret abi somalililililiilililili
- Hey çenin bağına....
21-11-2024, 14:42:25
#3
Misafir
Uzaya yakınlık değil de jeolojik olarak daha uygun yerler olabiliyor. Kursunlar da nereye kurarlarsa kursunlar.
Regush Digital
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
21-11-2024, 14:46:08
#4
Oyun_Bozan
Vardır bir sebebi reklamlardan dolayı haber sitelerine pek girmiyorum haberi okuduysanız açıklama yapmışlar mı?
21-11-2024, 14:46:46
#5
ErdoganUrcu
maksi geyik konusunu gerçekmiş gibi açman hiç hoş değil hocam
21-11-2024, 14:49:12
#6
Regush Digital
Üyeliği durduruldu
ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
maksi geyik konusunu gerçekmiş gibi açman hiç hoş değil hocam
Turkuaz medya grubu (a haber) tarafından
paylaşılmış, güvenilir değil mi
21-11-2024, 14:51:02
#7
holyeagles
bence somaliye yapılan yatırımlar mantıklı. bundan 10-20 sene sonra türk ordusunun yetiştirdiği insanlar nüfusa etkisi olacak. İktidarın çoğu yaptığı şeyi desteklemesem de somaliye olan yatırımları destekliyorum ben.
21-11-2024, 14:52:10
#8
EvrenOnur
https://www.youtube.com/watch?v=y0LPPi2o-Xs
özellikle kaptan
21-11-2024, 15:08:05
#9
Saitama
Kişisel Rütbe
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uzaya yakınlık değil de jeolojik olarak daha uygun yerler olabiliyor. Kursunlar da nereye kurarlarsa kursunlar.
Böyle mantık mı olur oldu olacak İsraile de kuralım olursa olsun diyelim ha . Kendi öz vatanımızın neyi eksik
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler