bence somaliye yapılan yatırımlar mantıklı. bundan 10-20 sene sonra türk ordusunun yetiştirdiği insanlar nüfusa etkisi olacak. İktidarın çoğu yaptığı şeyi desteklemesem de somaliye olan yatırımları destekliyorum ben.