• 21-11-2024, 15:18:39
    #10
    hangi somali ama somalimi somaliland mı ?
  • 21-11-2024, 20:26:05
    #11
    Cumhurbaşkanımız karıştırdı galiba ,yatırımı kendi ülkemize çekeceğiz , başka ülkelere değil

    Kağıt üstünde aktarılan : 2 Milyar Dolar
    Somalide kağıt üstünde gözüken : 2 Milyar Dolar
    Ama kullanılan : 500m Dolar
    1.5 Milyar dolar kayıp
  • 21-11-2024, 20:36:11
    #12
    Farklı yatırımlar 🙂🙂🙂
  • 22-11-2024, 09:21:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Sömürgeci işgalci avrupa ingiltere çin ve abdye hayranlık duyarken anadolu topraklarında sıkışıp kalmayı marifet zannederek küreselleşmeden soyutlanmış stratejisi olmayan ama tüketirken abd avrupa mallarını fahiş fiyatla satın alıp mutlu olan bir tolum haline geldik.

    Virgül yok ama konu gayet açık.
  • 22-11-2024, 09:29:11
    #14
    Tl karşısında en zayıf para birimi Somali'de masraf olmasın diye düşünmüşlerdir.