
%30 kazanç altında yapılan reklam.
6
●294
- 19-11-2024, 17:56:26Geçen günlerde bi arkadaş konu açmıştı konuda mağdur olduğunu ve yardım istediğini belirtti. az önce bi konusunu daha gördüm sanırım silinmiş. arkadaş kendi reklamını yapıyor ve yüksek ihtimal *********** itibar etmeyin ve paranızı kaptırmayın altta bir görselini koyacağım yinede ismini sansürleyeceğim ki sadece konuya hakim olun. arkadaşın derdi belli konularının silinmesi gerek ama dediğim gibi bu yönetimin göz atacağı bir durum ben sadece uyarıyorum. arkadaşlarımız mağdur olmasın diye

- 19-11-2024, 17:59:35Uyarı için teşekkürler. Arkadaş çok para kazandığını iddia ediyor ama sadece 4 konu önce yemek sepeti kuryesi olduğunu, bir restoran açmak istediğini ama beş parası olmadığını, yatırımcı aradığını yazmış.
R10 aptal bir topluluk deÄŸil
Kimse yemez bu numaraları.
- 19-11-2024, 18:01:32Arkadaşın konusunu da buldum
https://www.r10.net/yatirim-araclari...rum-acill.html
Fazla değil 6 gün önce de yatırımcı arıyordu
- 19-11-2024, 18:03:25Sanırım yanlış yolu seçmiş. yönetimin duruma el atacağını düşünüyorum, ben yinede uyarımı yapıyım kimse mağdur olmasın.TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2024, 18:10:01Hangi birine el atsın ki yönetim? Hergün yenileri türüyor. Resmen bölünerek çoğalıyorlar. Daha dün bir tanesi sürekli konu açıyordu "%20 komisyonla hesabınızı kullanayım" diye.g1storm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@FastPHP; harika bir yazılımcı. Vbulettin'den harikalar yarattı ve bu scripti kullanımımıza sundu. Ben sadece @FastPHP; 'yi tanıdığım için (tanımak ile kasıt gıyaben) ekipten diğer emektarlara haksızlık ediyorsam kusuruma bakmasınlar. Kendisinden "ticaret sayısına göre belli forumlarda konu açma yetkisi" işlevini de bekliyoruz
Çünkü son zamanlarda yeni ve sıfır ticaretli üyeler ticari konularda dol*andırma amaçlı konu açmaya başladılar. 2 saat konuları açık kalsa 1-2 kişiyi düşürseler yeter. Şimdiden ellerine sağlık.
Kimse yemez bu numaraları.