g1storm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım yanlış yolu seçmiş. yönetimin duruma el atacağını düşünüyorum, ben yinede uyarımı yapıyım kimse mağdur olmasın.
Hangi birine el atsın ki yönetim? Hergün yenileri türüyor. Resmen bölünerek çoğalıyorlar. Daha dün bir tanesi sürekli konu açıyordu "%20 komisyonla hesabınızı kullanayım" diye.

@FastPHP; harika bir yazılımcı. Vbulettin'den harikalar yarattı ve bu scripti kullanımımıza sundu. Ben sadece @FastPHP; 'yi tanıdığım için (tanımak ile kasıt gıyaben) ekipten diğer emektarlara haksızlık ediyorsam kusuruma bakmasınlar. Kendisinden "ticaret sayısına göre belli forumlarda konu açma yetkisi" işlevini de bekliyoruz Çünkü son zamanlarda yeni ve sıfır ticaretli üyeler ticari konularda dol*andırma amaçlı konu açmaya başladılar. 2 saat konuları açık kalsa 1-2 kişiyi düşürseler yeter. Şimdiden ellerine sağlık.