TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın konusunu da buldum https://www.r10.net/yatirim-araclari...rum-acill.html

Fazla değil 6 gün önce de yatırımcı arıyordu
Sanırım yanlış yolu seçmiş. yönetimin duruma el atacağını düşünüyorum, ben yinede uyarımı yapıyım kimse mağdur olmasın.