• 19-11-2024, 00:41:24
    #1
    Arkadaş telegramdan kendisine şu kadar ver şu kadar al diyen garip bot gibi birisine 1k kaptırmış. Paparadan 1k qnbye yollamış gönderdiği kişinin ismi ibanı gözüküyor. Bot şuan kendisinden 2k yatırmasını istiyor. Paparaya ulaşmasını söyledim ulaştı fakat biz bişi yaapamayız demiş. Qnb ile konuşsun mu bu durumda ne yapılır?
  • 19-11-2024, 00:42:28
    #2
    Arkadaşınız derhal QNB ile iletişime geçip işlemi iptal etmeye çalışmalı ve gerekirse durumu açıklayarak savcılığa suç duyurusunda bulunmalıdır. Ayrıca, bir daha para göndermemesi gerektiğini hatırlatın; dolandırıcılar genelde daha fazla para isteyerek zarar büyütür.
    • bugrailhan
    bugrailhan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-11-2024, 00:43:45
    #3
    bugrailhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş telegramdan kendisine şu kadar ver şu kadar al diyen garip bot gibi birisine 1k kaptırmış. Paparadan 1k qnbye yollamış gönderdiği kişinin ismi ibanı gözüküyor. Bot şuan kendisinden 2k yatırmasını istiyor. Paparaya ulaşmasını söyledim ulaştı fakat biz bişi yaapamayız demiş. Qnb ile konuşsun mu bu durumda ne yapılır?
    Yazılım hizmeti almadım diye söylesin.
  • 19-11-2024, 00:44:09
    #4
    Yolla 2k daha , sonra 4k , 6k falan devam etsin, Yollamasın para falan.
  • 19-11-2024, 01:31:33
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşınız derhal
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    QNB ile iletişime geçip işlemi iptal etmeye çalışmalı ve gerekirse durumu açıklayarak savcılığa suç duyurusunda bulunmalıdır. Ayrıca, bir daha para göndermemesi gerektiğini hatırlatın; dolandırıcılar genelde daha fazla para isteyerek zarar büyütür.
    qnbye ulaştı qnb papara bankamızla iletişime geçerse anca yardımcı olabiliriz diyor. İkisi de yardım edemedi suç duyurusu da uzun sürer gibi
  • 19-11-2024, 08:39:29
    #6
    bugrailhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [COLOR=initial]

    qnbye ulaştı qnb papara bankamızla iletişime geçerse anca yardımcı olabiliriz diyor. İkisi de yardım edemedi suç duyurusu da uzun sürer gibi

    herkes bir şey demiş ama sonuç negatif.

    bedava mal sadece fare kapanında olur sözünü hatırlatmak isterim..

    bir bardak soğuk su içsin üstüne

    üzülmesin herkes dolandırılabilir
  • 19-11-2024, 12:40:21
    #7
    Kendi rızası ile para göndermiş.
    Dua etsin 1k ile kurtulmuş.
    O parayı geri alması imkansız.
    Elden borç vermiştim der, bir şey der, takipsizlikle sonuçlanır.
    Zaten dava açılıp süreç işleyene kadar o para enflasyon karşısında pul olur.
    Ha yine de mutlaka suç duyurusunda bulunsun.
    Ama sonuç çıkmaz.