bugrailhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş telegramdan kendisine şu kadar ver şu kadar al diyen garip bot gibi birisine 1k kaptırmış. Paparadan 1k qnbye yollamış gönderdiği kişinin ismi ibanı gözüküyor. Bot şuan kendisinden 2k yatırmasını istiyor. Paparaya ulaşmasını söyledim ulaştı fakat biz bişi yaapamayız demiş. Qnb ile konuşsun mu bu durumda ne yapılır?
Yazılım hizmeti almadım diye söylesin.