Kendi rızası ile para göndermiş.
Dua etsin 1k ile kurtulmuş.
O parayı geri alması imkansız.
Elden borç vermiştim der, bir şey der, takipsizlikle sonuçlanır.
Zaten dava açılıp süreç işleyene kadar o para enflasyon karşısında pul olur.
Ha yine de mutlaka suç duyurusunda bulunsun.
Ama sonuç çıkmaz.