• 18-11-2024, 23:13:50
    #1
    pim
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evlilikten çıkalı 22 gün oldu. Eşime evlenmeden önce defalarca dedim pahalıya kaçıyoruz diye. Nişandan da dönmeyelim diye her dediğine tamam dedim. Aldık. Geçen ayı kılpayı borç ekstremizi ödedik. Ama bu önümüzdekia ay yetişmiyor. Altın borcu var diyip duruyor. Kendisi istedi herşeyi. Bunaldım. İntihar edecem. Yeter artık bende insanım. Yoruldum. Yıprandım. İşe ihtiyacım var. Herkesin yapacağı her işi yaparım. Pc den anlarım, canlı destek ekibide olurum. Sigortada istemem. Lütfen yardım edin
  • 18-11-2024, 23:15:36
    #2
    Umarım herşey yoluna girer hocam girecekte eninde sonunda hicbisey canınızdan değerli değil allah sabır versin
  • 18-11-2024, 23:16:19
    #3
    Hocam yanlış anlamayın ama günü kurtarmak için yapıyorsunuz. Bu sorunlar kolay kolay bitmez. Sonuç olarak nasıl alıştıysa öyle gider. İş bulsanız ileri de daha fazlasını isteyecek belki de. Siz bir ilişkinizi gözden geçirin çünkü intiharı düşündürecek seviyeye geldiyse kendinize yazık etmenizin bir anlamı yok.
  • 18-11-2024, 23:17:19
    #4
    Hiçbirşey canından değerli değil hocam, sıkıntılar geçer gider, inşallah en kısa sürede hayırlı bir iş bulursun
  • 18-11-2024, 23:18:04
    #5
    Allah yardımcın olsun. Zor bir durum. Ama bu şekilde 22. gününde olan evlilik nasıl gider bilemedim.
  • 18-11-2024, 23:18:08
    #6
    Erkeği varlıkta kadını yoklukta tanırsın adlı konu.
  • 18-11-2024, 23:18:08
    #7
    Fiziki olarak bir işte çalışmıyor musunuz? Bu durumda şu an internetten yapılacak işler ile olacak iş değil. Düzgün bir şekilde bir fabrikaya, tanıdıklarınıza iş aradığınızı söyleyerek aracı bularak işe girmeniz. Bunun başka bir çözüm yolu yok çalışmıyorsanız. O da stresli sizde öylesiniz. Bu sitresin aranızda gerginlik yaratmasına izin vermeyin. Birbirinize saygı çerçevesi içinde konuşun. İstedi aldık yaptık gibi değil artık olan olmuş. Borcunuz var ve gerekiyorsa ikinizde bir fiziki işe girmeniz, eşinizin Lcwaikiki, defacto gibi yerlerde çalışabilir part time bile olsa boş durmaktan iyidir.

    Net düzgün bir şekilde iletişim kurmaya çalışın. 22. gündesiniz henüz, bu tarz şeylerin düğün sonrası yaşanması borçluluk ile birlikte normal diyebiliriz. Bunu aşmak için çözüm yolları aramalısınız.
  • 18-11-2024, 23:18:57
    #8
    İstanbulda olsaydınız çok güzel bi iş fırsatı vardı elimde... Çok ünlü bir sosyal medya uygulaması alım yapıyor deli gibi, ama ofis eyüpte ve maalesef evden çalışma yok...
  • 18-11-2024, 23:23:27
    #9
    Kardeş yol yakınken kaç ,