• 19-11-2024, 03:29:33
    #19
    Aylık 500.000 TL gelirinde olsa yetmeyecek, aynısı arkadaşın başına geldi. Maalesef boşanarak sonuçlandı. Bir kaç mesaj öncesinde '' eğer eşinle severek evlendiysen köpek gibi çalışmak zorundasın'' yazmış bir arkadaş ama sende bir annenin evladısın bu hayata köle olmak için gelmedin. İstemenin sınırı yoktur, başa çıkamazsın.

    Yapacağın en mantıklı şey karşına alıp konuşmak, gerekirse oda işe girsin, bu süreci beraber atlatmaya çalışın.
  • 19-11-2024, 04:08:27
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 500.000 TL gelirinde olsa yetmeyecek, aynısı arkadaşın başına geldi. Maalesef boşanarak sonuçlandı. Bir kaç mesaj öncesinde '' eğer eşinle severek evlendiysen köpek gibi çalışmak zorundasın'' yazmış bir arkadaş ama sende bir annenin evladısın bu hayata köle olmak için gelmedin. İstemenin sınırı yoktur, başa çıkamazsın.

    Yapacağın en mantıklı şey karşına alıp konuşmak, gerekirse oda işe girsin, bu süreci beraber atlatmaya çalışın.
    ''eğer eşinle severek evlendiysen köpek gibi çalışmak zorundasın'' yazan smm panel satma derdinde herkes yolunda
  • 19-11-2024, 04:28:17
    #21
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin işe değil. HAYIR demeyi öğrenmeye ihtiyacın var.
    Sen hayır demeyi bilmediğin için bu haldesin.
    Sen başkaları ne düşünür diye kaldıramayacağın yükün altına girmekten çekinmediğin için bu haldesin.
    Bugün para toplayıp senin tüm borçlarını kapatıp seni tertemiz hale getirsek 6 ay sonra aynı konuyu yine açarsın.

    Borcu beraber yaptıysanız ödemesini de beraber yapacaksınız.
    Eşini karşına alacaksın.
    Borcumuz şu kadar, gelirimiz bu kadar, bu borcu kapatamıyoruz diyeceksin.
    Ben 2 işte çalışacağım bu borçları bitirene kadar sana da iş bulacağız çalışacaksın diyeceksin.
    Eşin paranın ne kadar zor kazanıldığını öğrenirse belki kendine çeki düzen verir.

    Eşin kabul etmezse ve seni sıkıştırırsa suçlarsa yol yakınken bu kızdan ayrıl.
    Böyle dünyada 4 milyar kadın varken birini seçip gençliğini onun için zehretmenin alemi yok.
    Erkekler kadınların keyif sürmesi için var olmadılar, kadınlar da erkeklerin işlerini görmek var olmadılar.
    Evlilik demek iyi günde kötü günde bir birine destek olmak, serveti de borcu da, keyfi de sorumluğu da bölüşebilmek demek.

    Bu arada hayır demeyi ve bir karar almadan hesap kitap yapmayı öğrenmelisin.
    Ne demek her istediğini yaptım, bu borçları kimin ödeyeceğini düşünüyordun yaparken?
    Ergen gibi evlilik yaşanmaz.
    İkinizin de artık yetişkin insanlar gibi sorumluluğu beraber alıp zorluklara beraber katlanmayı öğrenmeniz lazım.
    Evlilikten önce günü kurtartmak için kızın her istediğine tamam demişsin bugün de borcu ödemek için günü kurtaracak çözüm arıyorsun.
    Olayın çok içinde olduğun, çok stresli olduğun için göremediğin konulara dikkatini çekmek istedim.


    Yoksa bu borç ek iş bularak kapanmaz.
    Sen dibinde delik olan havuzu doldurmak için fazladan su arıyorsun.
    Önce deliği kapat.



    Çünkü adamın işten önce akla ihtiyacı var.
    İş de verseler, para da verseler kendini düzeltmezse 6 ay sonra aynı duruma tekrar düşer.
    Ağzınıza sağlık
  • 19-11-2024, 11:05:34
    #22
    Hocam zamanla kendin daha iyi anlarsın ama. Benim görüşüm böyle evlilik olmaz.
  • 19-11-2024, 16:06:37
    #23
    Ateş karşısında bozulmayan altın, altın karşısında bozulmayan kadın, kadın karşısında bozulmayan erkek kalitelidir.

    Allah yardımcın olsun üstad
  • 19-11-2024, 17:39:00
    #24
    Ek işi boş ver.
    Önce otur kafanı dinle daha sonra gelir ve gider hesabını yap.
    Daha sonra öncelik sırasına göre ödemelerini yavaş yavaş yap.
    Sakin kafayla iyi düşün.
    Eşini fazla dikkate alma seni dinlemeyecektir.
    Anlayışlı biri olsaydı ki değil bana göre sana destek olurdu.
    30 yıldır çalışıyorum hala borç ödüyorum. Borç hiç bir zaman bitmez.
    Çok deli sıkıntılar yaşamış biri olarak yazıyorum bunları şimdi borçları fazla umursamıyorum.
    Yetmiyorsa zorlama dediğim gibi öncelik sırasına koy yavaş yavaş öde gereksiz harcamaları kaldır. ihtiyacın olanı kadar harcama yap.
    Her şey güzel olacak. İlk 2 seneyi atlatırsanız her şey yoluna girer.
    Ben evlendiğimde 3 sene verdim kendime 9 sene oldu kavga gürültü gidiyoruz hala
  • 19-11-2024, 17:58:41
    #25
    İş sormuşsun ama detayda verdiğin için Size tek bir tavsiye sakın çocuk yapmayın.
  • 19-11-2024, 22:55:10
    #26
    Bu evlilik bir vakte kalmadan biter. Bunun sebebi hayır demesini bilmediğiniz için. Ayağınızı yorganiniza göre uzatmaniz lazımdı.
    Nafaka ve Düğün için yapılan borçlar da cabası.
  • 20-11-2024, 12:57:41
    #27
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''eğer eşinle severek evlendiysen köpek gibi çalışmak zorundasın'' yazan smm panel satma derdinde herkes yolunda
    Webkaplanı bu isim bi yerden tanıdık geliyor