Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Evlilikten çıkalı 22 gün oldu. Eşime evlenmeden önce defalarca dedim pahalıya kaçıyoruz diye. Nişandan da dönmeyelim diye her dediğine tamam dedim. Aldık. Geçen ayı kılpayı borç ekstremizi ödedik. Ama bu önümüzdekia ay yetişmiyor. Altın borcu var diyip duruyor. Kendisi istedi herşeyi. Bunaldım. İntihar edecem. Yeter artık bende insanım. Yoruldum. Yıprandım. İşe ihtiyacım var. Herkesin yapacağı her işi yaparım. Pc den anlarım, canlı destek ekibide olurum. Sigortada istemem. Lütfen yardım edin