• 10-11-2024, 17:32:02
    #1
    ...
  • 10-11-2024, 17:33:28
    #2
    Asıl mevzu vergi vermemesi işte
  • 10-11-2024, 17:33:31
    #3
    Asil mevzu vergi kacirmak. Kazancini asgari ucret gostermek
  • 10-11-2024, 17:33:32
    #4
    Şikayet edin karakola bu yaptıkları legal değil resmen vergidende kaçıyor olabilir sahte fatura kesip parada aklıyor olabilir.
  • 10-11-2024, 17:35:28
    #5
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergiden kaçtığı durumlar var mı bilemem. Bireysel ödeme şeklinde göndereceğim zaten, ondan bir kesinti olmuyor ki.
    Benden öneri bir vatandaş olarak bu yapılana sessiz kalmayın bu kişiler yüzünden anamız ağlıyor her gün
  • 10-11-2024, 17:38:43
    #6
    Kaçırıyorlar
    • cetin61
    cetin61 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-11-2024, 17:39:20
    #7
    Ben elden nakit alan işletmeleri şikayet ediyor ve google yorumlarda kötülüyorum direkt.
  • 10-11-2024, 17:42:56
    #8
    Nakit verdiğinize dair şu kadar ödeme yapıldı tarzında bir imzalı yazı alıyor musunuz ? Almıyorsanız bu da sıkıntı…

    Kendisiyle görüşün. Ben IBAN üzerinden göndermek istiyorum. Nakit çekmek sıkıntı oluyor. Aksi takdirde yasal haklarını arayacağız diyebilirsin ama bu seferde yaptığı işlem anneninizin dişlerine de yansıyabilir.
  • 10-11-2024, 17:43:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    direkt vergi dairesine şikayet edin. bu arada 120K tutacak yapılan işlem nedir.