İban vermek yerine nakit istiyor
27
●3.698
- 10-11-2024, 17:44:427.000 TL üstü elden nakit almak yasak. Şu makbuzu bile şikayet ederken gösterseniz, onlar için sıkıntı oluşturacaktır.
- 10-11-2024, 17:52:14İmplant tedavileri tutabiliyor o fiyatlarda.vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2024, 17:55:43PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3-5 kişi böyle esnafları veya işletmeleri ifşalasa. Şikayet etse, herkes daha dikkatli olur. Biz eş*k miyiz de kazancımızdan kuruş dahi olsa vergimizi veriyoruz. Çoluk çocuğumuzun rızkını.
Bana kalırsa annenizin işlemlerini bitirin, ödeme makbuzlarını mutlaka alın, her ödemeniz için. İşlemler bittikten sonra en yakın maliye veya polise gidip şikayetçi olun.
Herkes vergisini dürüstçe ödese devlet bu kadar vergi yükü bindirmeyecek sırtımıza. Bu akıllılar yüzünden biz sırtımızda taşıyoruz bu yükü. - 10-11-2024, 18:02:01Elden verilen nakit ödemenin yazılı imzalı kaşeli bir belgesi olmadığı sürece izi sürülemez yani bunu yapan kişi rahat şekilde vergi kaçırabilir. Bu tutara zaten fiş falan kesilemez fatura kesmek zorunda vergisiz kılçıksız cebe indirecek parayı. Şikayet ederseniz sağlam ceza alır ama parayı verdiğinizi nasıl kanıtlarsınız orası muamma.
- 10-11-2024, 18:17:05Bireysel de gönderseniz, IBAN'dan gönderdiğiniz için vergisel problem çıkabilir. Kaçırmak için her şekilde nakit isterler.
- 10-11-2024, 18:29:16PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmza kaşe olmadığı bu için resmi geçerliliği olmuyor sanırım. - 10-11-2024, 18:39:53Evet bir geçerliliği yok resmi açıdan, sadece iş yerinin ödeme aldığına dair kendisi için verdiği bir kağıt parçası. Ödemeyi şahsi olarak kimin aldığı belli değil.ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
