İban vermek yerine nakit istiyor
27
●3.698
- 10-11-2024, 18:42:05Vay arkadaş bizde 60 TL'nin bile faturasını keselim adamlar 120k kaçırıyor.
- 10-11-2024, 19:26:48Şikayet evet ama Karakol değil Vergi dairesiumutbayraktar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2024, 20:10:47Net vergi kaçırıyorlar. İnsanlar doğrudan vergiyi ödemediği için dolaylı vergi bu kadar yüksek aslında. Sessiz kalmayın şikayet edin onların vermediği vergi dönüp dolaşıp bize giriyor. Sizide anlamıyorum afedersiniz amele gibi atmden 10k 10k 10k para çekip birde dişçiye mi götürüyorsunuz

Üslübum gayet düzgün afedersiniz demiştim başta. Amele az para kazanan demek değil işçi demek kötü bir anlamı yok yani. Sürekli atmden para çekmek ameleliktir yada kendi paranla rezil olmak gibi bir şey hem para ödeyeceğim hemde iş mi yapacağım? Tabi herkesin karakteri farklı ben dik dururum seninki tam tersi olabilir.PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-11-2024, 06:04:1330bini verip dişleri yaptırın kalanına kooolaaaay gelsin desenize hocam
neyse
