• 10-11-2024, 18:42:05
    #19
    Vay arkadaş bizde 60 TL'nin bile faturasını keselim adamlar 120k kaçırıyor.
  • 10-11-2024, 18:50:13
    #20
    sorsanız en dürüst adamdır. Vatan millet başlar anlatmaya neyse
  • 10-11-2024, 19:26:48
    #21
    umutbayraktar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet edin karakola bu yaptıkları legal değil resmen vergidende kaçıyor olabilir sahte fatura kesip parada aklıyor olabilir.
    Şikayet evet ama Karakol değil Vergi dairesi
  • 10-11-2024, 19:41:34
    #22
    Fatura kesiyorsa sıkıntı yok
  • 10-11-2024, 20:04:54
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Hesaba para alıp vergi ödemeyelim. Nakit alalım ki vergi ödemesi çıkmasın.
  • 10-11-2024, 20:10:47
    #24
    Net vergi kaçırıyorlar. İnsanlar doğrudan vergiyi ödemediği için dolaylı vergi bu kadar yüksek aslında. Sessiz kalmayın şikayet edin onların vermediği vergi dönüp dolaşıp bize giriyor. Sizide anlamıyorum afedersiniz amele gibi atmden 10k 10k 10k para çekip birde dişçiye mi götürüyorsunuz


    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @JTR; ameleler 10k 10k mu çekiyor sürekli? 10k 10k çekiyorlarsa neden ameleler? Üslubuna dikkat et. Konuşma tarzın, düşünce gelişimini gösterir. Önceki yazanları örnek al.
    Üslübum gayet düzgün afedersiniz demiştim başta. Amele az para kazanan demek değil işçi demek kötü bir anlamı yok yani. Sürekli atmden para çekmek ameleliktir yada kendi paranla rezil olmak gibi bir şey hem para ödeyeceğim hemde iş mi yapacağım? Tabi herkesin karakteri farklı ben dik dururum seninki tam tersi olabilir.
  • 10-11-2024, 20:58:35
    #25
    vergi kaçırıyordur
  • 11-11-2024, 06:04:13
    #26
    30bini verip dişleri yaptırın kalanına kooolaaaay gelsin desenize hocam
  • 11-11-2024, 06:55:53
    #27
    Sende daha para verme
    Kim nereden bilecek
    Evet vergi vermemek için bu şekilde yol seçiyor.